فقط برای عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم میخواست...

دلم میخواست اونجا بودم . نه اینجا ، جایی که بهش تعلق ندارم ، بین آدمهایی که از جنس من نیستن ، وسط درسهایی که فکر میکنم براشون ساخته نشدم .

نمیخوام بزنم زیرش . نمیخوام بگم کم آوردم . مطمئن باش حالا که تا اینجاش اومدم بقیه ش هم میرم . فقط دارم باهات درددل میکنم . منعم نکن از گفتن . بذار بگم .


 

حالا که دارم میگم بذار بگم . 1 لحظه خودتو بذار جای من . شاید میتونستم انتخاب دیگه ای داشته باشم . ولی اینو انتخاب کردم . خودم خواستم . به دلیلش کاری ندارم . انتخابش کردم . حالا فقط باید برم . تا ته تهش . پس بذار برای سبکی هم که شده بگم . بذار سبک بشم تا راحت تر برم . بذار بگم که دلم میخواست اونجا بودم ...

 http://www.8pic.ir/images/xphz1aopdobrw2pzqet8.jpg

  چیزی درونم مرده ،


 

  انگار من مرده ام ...

  کاش میگذاشتی دلم گرفته می ماند ...



نظرات شما عزیزان:

Rita
ساعت18:53---25 مهر 1392
salam weloget kheyli ghashange

niloufar
ساعت20:22---9 دی 1390
سلام

از وبلاگت خوشم اومد

درکت میکنمو میدونم عاشقی یعنی چی!

خوشحال میشم بیای اینجا و سر بزنی:

http://niloufar-lover.loxblog.com/
آره دوستش دارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی اکبر در 1:14 | |